Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Ηρθε το τέλος. Μας...


Τον άκουγα. Πολύ σχολαστικά. Πλένοντας τα χέρια μου κι εγώ όλη την ώρα, όπως έκανε κι εκείνος. Εγώ με νεράκι, εκείνος με γελάκι. Ξεβαφτιστήκαμε κι οι δυο και ησυχάσαμε. Βασικά μόνο για δαύτον παίρνω όρκο πως ησύχασε μετά τον λόγο του κατά την πρόταση μομφής τις προάλλες. Εμένα πάλι μου μπήκαν ιδέες: Πώς... άντεξα τόση ώρα να τον ακούω; Γιατί ξύπνησαν μέσα μου απερίφραστα συναισθήματα ντροπής (ως δημοσιογράφος, και μάλιστα σαν του λόγου μου, δεν έχω και καντάρια από δαύτη); Πώς συνεχίζω να ζω (ξυπνάω, κοιμάμαι, εργάζομαι, να, τώρα δα, γράφω) σαν να μην έγινε τίποτα; Γιατί δεν είμαι όλη μέρα, κάθε μέρα, στους δρόμους με τουλάχιστον άλλα πέντε εκατομμύρια ξεβαφτισμένους να διαδηλώνουμε;


Η δόλια η Καμερέως προσπάθησε να μου δώσει μια απάντηση, αλλά δεν την αφήνουν ν' αγιάσει βλέπεις οι πλεμπαίοι! Μια που πήγε να μας ανοίξει τα μάτια, προτού ανοίξουμε τα σκέλια, και μια που τη σταμάτησαν. Διότι σύμφωνα με τα βίντεο της Εταιρείας Προγεννητικής Αγωγής, που έδωσε την άδεια να βλέπουν τα μαθητούδια, η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα είναι απλή: προφανώς η μάνα μου σαν σκεφτόταν να με κάνει πρέπει να ήταν πολύ, πάρα πολύ, μα πάρα πολύ χαρούμενη -γι' αυτό βγήκα εξωφρενικά αισιόδοξο άτομο! Προφανώς κοίταζε επί εννέα μήνες ένα βουνό (σχεδόν αλληθώρισε μιλάμε!) -γι' αυτό βγήκα Σκλεναρίκοβα. Προφανώς σαν έφτανε (έφτανε; προσποιούνταν; Τι να πω, μπροστά δεν ήμουν...) σε οργασμό με τον πατέρα μου, ήταν σε «ανώτερη πνευματική κατάσταση», όπως λένε οι Προγεννητιστές στα εν λόγω βίντεο -γι' αυτό και βγήκα ξουράφα σκέτη και δύναμαι να κατανοώ τον Μητσοτάρχα! Και προφανώς τρεφόταν μόνο με μύρο και βασιλικό -γι' αυτό βγήκα κορδωτή και ορθοκάπουλη και δεν θα χαραμίσω εγώ τα γλουτιαία μου βλαστάρια σε διαδηλώσεις και καθιστικές διαμαρτυρίες!... Τι να πω. Ετσι πρέπει να 'χουν τα πράματα - αλλιώς πώς;


Πώς αλλιώς εξηγείται πως είμαι ακόμη ψύχραιμη και δεν τραγουδώ το «Γεννήθηκα για να πονώ και για να τυραννιέμαι/την ώρα που σε γνώρισα, βαριά την καταριέμαι»; Που ενώ τον βλέπω και λέω «Ρε, σε λίγο θα μας πει πως φταίμε εμείς!», το λέει! Ρε, σε λίγο θα μας πει πως μειώθηκε απίστευτα η ανεργία - το 'πε κι αυτό! Σε λίγο θα μας πει πως χρειάζονται κι άλλες επιτροπές και υποεπιτροπές μικροεπιτροπών για τη διαχείριση... μιας κακοκαιρίας ας πούμε - κι αυτό το είπε! Σε λίγο θα μας πει πως φταίει μόνο και εντελώς η Αττική Οδός - το 'πε! Ή πως ο Τσίπρας στηρίζει την Αττική Οδό κι έκανε πρόταση μορφής γιατί ο ίδιος (ο Κυριάκος δηλαδή) δεν έκλεισε τον δρόμο, ενώ πέρσι ο Τσίπρας πάλι διαμαρτυρόταν που τον έκλεισε (τότε βέβαια δεν χρειαζόταν και πάλι ταλαιπωρήθηκαν εκατοντάδες οδηγοί, αλλά ποιος μετράει; Ζωντανούς ειδικά; Μόνο νεκρούς μετράμε, κ. Τσίπρα!). Είπε και πως φταίει η πανδημία και πως «τα κρούσματα υποχωρούν και το ΕΣΥ αντέχει» (ω ναι! Η μήπως Ο ΝΝΕ-Δ;) και πως αύξησε πάααρα πολύ τις ΜΕΘ (ότι δεν έχουν καθόλου προσωπικό αυτές οι «αυξημένες» ΜΕΘ -αυτό ξέχασε να το πει), κι ότι τα φάρμακα θα φτάνουν μόνα τους στο σπίτι των αρρώστων (έτσι ακριβώς το 'πε!) και πως άλλοι υποτιμούσαν τους επιστήμονες και όχι αυτός (πες κι εσύ Σωτήρη!), και πως έκανε αυξήσεις στους μισθούς είπε (!) και ότι προσέλαβε υγειονομικό προσωπικό είπε (!!!) και πως ένας Φουρθ..., Φρουθ..., κάτι σε -ώτης τελοσπάντων, κολλητάρι του ΣΥΡΙΖΑ είναι, και ότι η ακρίβεια «είναι εισαγόμενη». Αυτό είπε! Α, και ότι κάτι δημοσιογράφοι είναι συμμορία και πως αυτό δεν είναι «ελευθεροτυπία» αλλά «ελευθεροδολοφονία». Τώρα αυτό το τελευταίο δεν το καλοκατάλαβα, καθώς η λέξη δεν υπάρχει, μα ας αποφανθεί ο Ιλουμινάτι Μπαμπινιώτης, που (όπως είπε και δαύτος) γεννήθηκε των Φώτων, γι' αυτό είναι φωτισμένος!


«Επρεπε να έρθει η Ν.Δ. στην εξουσία για να γίνει το αυτονόητο» - έτσι είπε στο τέλος.


ΥΓ. Το αυτονόητο είναι ακριβώς αυτό: το τέλος... Μας.


Νόρα Ράλλη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου