Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

-Σταμάτη (Κραουνάκη), έχεις πέσει στα πατώματα για έρωτα?...


-"Όχι στα πατώματα. Εχω ξενυχτήσει έξω από σπίτι, για να έρθει το ξημέρωμα και να πιάσω το "θέμα" μου με τον εραστή, να βγαίνουνε μαζί"...

Απόσπασμα, από την συνέντευξη του γνωστού συνθέτη, στιχουργού και τραγουδιστή, στο MEGA.

Ο Σταμάτης Κραουνάκης μίλησε για την...

 Αλκιστη Πρωτοψάλτη: Και πρέπει να της πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, μετά από τόσα στραβά που έχουν γίνει. Σαν πολύ γενναίος στρατιώτης, η Άλκηστις έκανε το ρεπερτόριό μας πανελλήνιο και παγκόσμιο".

Για την πίστη: Ο ωραίος γελαστερός Θεός, ο χοχοχο, που τον έχω φάει (δείχνοντας την κοιλιά του), είναι εδώ. Σε αυτή την αναφορά λοιπόν, εγώ είμαι καθαρός και πιστός και από κει και πέρα έχω φτιάξει τον θίασο των αγίων μου. Το πρωί έχει πάρα πολλή πλάκα γιατί θα σηκωθώ, θα χαιρετήσω τα πνεύματα του σπιτιού.

Τελος, για τον έρωτα: Στη ζωή μου εχω ερωτευτεί τρεις φορές. Ειναι λογικός αριθμός για την ηλικία των 67, που είμαι.

Δείτε ΒΙΝΤΕΟ:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου